ЛКП «Лев» стало призером першого фестивалю соціальної реклами про захист тварин!

В Україні вперше провели фестиваль, де показали найкращі світові ролики соціальної реклами з теми захисту тварин. Ми підібрали кілька відео з фестивалю, дивіться!

Днями у Києві вперше пройшов Animal Ads Day: показ найкращої світової соціальної реклами про права тварин. Провели захід зоозахисна ініціатива UAnimals та фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival.

«Охочі переглянути ролики ледь влізли в залу, окупувавши навіть сходи і вільну площу перед першим рядом – це очевидна ознака того, що зоозахисний рух вже давно вийшов з маргінесів і став популярною тенденцією для українців», – коментує співзасновниця Molodiya Festival Наталя Шевчук.

Цікаво, що на фестивалі були показані як найцікавіші світові ролики, так і соціальна реклама українського виробництва. Серед продемонстрованих роликів – найкращі кейси від найвідоміших зоозахисних організацій – PETA (People for the Ethical Treatment of Animals – Люди за етичне ставлення до тварин), WWF (World Wildlife Fund – Всесвітній фонд природи), найцікавіші реклами притулків для тварин та мотивуючі відео.




Ролик львівського продакшену Young & Hungry «Прихистіть» був переможцем Molodiya Festival’16. «Для нас важливо, що наш ролик — не лише рекламне відео. Він з’явився у час, коли ініціативна група львівських зоозахисників вирішила докорінно змінити систему поводження з безпритульними собаками у місті. І їм це вдалося. Дуже важливо, щоб услід за кампанією йшли реальні результати, у цьому випадку так і було», – каже режисер ролика Омелян Ощудляк.

Ви можете залишити коментар
Всі коментарі проходять обов'язкову модерацію!


Оставить комментарий